sâmbătă, 31 octombrie 2009

De la Luissa Pentru Mine


Ziua cea mai frumoasa
: 18februarie 2007 :)

Cel mai mare obstacol: timp prea putin si prea multe de facut

Cea mai mare greseala: aveam prea multa incredere in oameni

Radacina tuturor relelor: lipsa de control

Distractia cea mai placuta: ea ;;)

Cea mai mare infrangere: N-AM NICIUNA >:)

Cei mai buni profesori: Marinescu Radu - Matematica

Prima necesitate: sa fiu dorit de ea;;)

Ceea ce ma face cel mai fericit: clipele in care simt ca nu mai am nevoie de nimic, decat de clipa aceea si de persoana care mi-o ofera:)

Cel mai mare mister: gandirea feminina:D

Persoana cea mai periculoasa: you do not want to mess with me :-"

Cel mai rau sentiment: inselatul

Cel mai bun cadou: iubirea sincera:)

Calea cea mai rapida: adevarul, intr-adevar

Sentimentul cel mai placut: siguranta

Cel mai bun remediu: eu insumi

Forta cea mai puternica: de atractie moni, dar gravitationala :D

Persoanele cele mai necesare: cele care nu ma mint, ma vor aproape, nu se folosesc de calitatile mele pentru propria lor bunastare, stiu sa se poarte cu mine, si nu in ultimul rand de persoana mea speciala

Lucrul cel mai placut dintre toate: seara cand vii de la serviciu si te asteapta iubita intr-o postura din care te face sa te topesti dinainte sa ajungi la usa:)


Dam mai departe la curiosi

Noapte buna tie,

te iubesc mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu